ចំណុចសំខាន់ :

  • ការរកប្រាក់ចំណូលនៅត្រីមាសទីបួនរបស់ម៉ាកឃីដែលលើសការរំពឹងទុកជួយដោយការជម្រុញពីអ្នកដើរផ្សារនានាទីចុងក្រោយ។
  • សង្វាក់ហាងរបស់នាយកដ្ឋានបាននិយាយថាខ្លួនបានឃើញការកើនឡើងនៃការលក់ដ៏មានអត្ថន័យនៅក្នុង ១០ ថ្ងៃមុនថ្ងៃទិញទំនិញមុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល។
  • ក្រុមហ៊ុនមើលឃើញថាឆ្នាំ ២០២០ ជាឆ្នាំផ្លាស់ប្តូរហើយខ្លួនបានរំលឹកឡើងវិញនូវការព្យាករណ៍ប្រាក់ចំណេញប្រចាំឆ្នាំរបស់ខ្លួន។






ការរកប្រាក់ចំណូលនៅត្រីមាសទីបួនកាលពីម្សិលមិញបាននិយាយ ថាការកើនឡើងនៃការរំពឹងទុកបានជួយពីការទិញឥវ៉ាន់នៅនាទីចុងក្រោយដែលបានបង្កើនការលក់ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃមុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល។

ភាគហ៊ុនបានកើនឡើងដល់ទៅ ៦% ក្នុងការទិញទំនិញមុនពេលពួកគេទំលាក់និងបើកលក់។

នាយកប្រតិបត្តិនិងជាប្រធានក្រុមហ៊ុនលោក Jeff Gennette បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា“ សរុបទាំងអស់ឆ្នាំ ២០១៩ មិនបានលេងដូចអ្វីដែលយើងបានគ្រោងទុកសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Macy's Inc. ទេ។

នេះគឺជាអ្វីដែលលោក Macy បានរាយការណ៍សម្រាប់ត្រីមាសទី ៤ សារពើពន្ធរបស់ខ្លួនធៀបនឹងអ្វីដែលអ្នកវិភាគរំពឹងទុកផ្អែកលើទិន្នន័យ Refinitiv : 



  • ប្រាក់ចំណូលក្នុងមួយហ៊ុនត្រូវបានកែសំរួលៈ ២,១២ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនទល់នឹង ១,៩៦ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនរំពឹងទុក
  • ប្រាក់ចំណូល៖ ៨,៣៤ ពាន់លានដុល្លារទល់នឹង ៨,៣២ ពាន់លានដុល្លារដែលរំពឹងទុក
  • ការលក់នៅហាងតែមួយ: ធ្លាក់ចុះ ០.៥% ដោយផ្អែកលើមូលដ្ឋានដែលមានកម្មសិទ្ធិស្របជាមួយនឹងការធ្លាក់ចុះ ០,៩% ដែលរំពឹងទុក

ប្រាក់ចំណេញសុទ្ធរបស់ Macy’s  ម្រាប់ត្រីមាសទី ៤ មានចំនួន ៣៤០ លានដុល្លារឬ ១,០៩ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនបើប្រៀបធៀបនឹង ៧៤០ លានដុល្លារឬ ២,៣៧ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនកាលពីឆ្នាំមុន។


ដោយមិនរាប់បញ្ចូលរបស់របរទាំងអស់ Macy’s អាចរកចំណូលបាន ២,១២ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុនដែលឈរលើការប៉ាន់ស្មានរបស់អ្នកវិភាគចំនួន ១,៩៦ ដុល្លារក្នុងមួយហ៊ុន។

ការលក់បានធ្លាក់ចុះដល់ ៨,៤៦ ពាន់លានដុល្លារកាលពីឆ្នាំមុនដល់ ៨,៣៤ ពាន់លានដុល្លារប៉ុន្តែខ្ពស់ជាងការរំពឹងទុករបស់អ្នកវិភាគ ៨,៣២ ពាន់លានដុល្លារ។

ការលក់នៅហាងតែមួយសម្រាប់ត្រីមាសនេះបានធ្លាក់ចុះ ០.៥% ដោយផ្អែកលើមូលដ្ឋានមានការអនុញ្ញាតបន្ថែមដែលជាការធ្លាក់ចុះពីកំណើន ០,៧% បើប្រៀបធៀបទៅនឹងត្រីមាសដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។

ក្រុមហ៊ុនបានរាយការណ៍ពីការលក់ថ្ងៃឈប់សម្រាកកាលពីខែមុនដែលមិនមានការធ្លាក់ចុះច្រើនពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំដូចការរំពឹងទុករបស់វិនិយោគិនទេ។ ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថាការលក់នៅតាមហាងតែមួយបានធ្លាក់ចុះ ០,៦% នៅឯហាងដែលគ្រប់គ្រងនិងកាន់កាប់របស់ខ្លួនក្នុងអំឡុងពេលខែវិច្ឆិកានិងធ្នូ។


លោក Gennette បានថ្លែងថា៖ យើងរីករាយជាមួយនឹងការកែលម្អនិន្នាការដ៏សំខាន់នៅត្រីមាសទីបួនរួមទាំងការកើនឡើងនៃការលក់នៅក្នុងរយៈពេល ១០ ថ្ងៃមុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល ។

លោក Gennette បាននិយាយថាឆ្នាំ ២០២០ គឺជាឆ្នាំផ្លាស់ប្តូរហើយក្រុមហ៊ុនបានបញ្ជាក់ជាថ្មីពីការព្យាករណ៍ប្រាក់ចំណេញប្រចាំឆ្នាំរបស់ខ្លួនដែលខ្លួនបានផ្តល់ដល់អ្នកវិភាគកាលពីដើមខែនេះ។ វាត្រូវបានគេព្យាករថាការលក់សុទ្ធពេញមួយឆ្នាំពី ២៣,៦ ពាន់លានដុល្លារទៅ ២៣,៩ ពាន់លានដុល្លារនិងការធ្លាក់ចុះនៃការលក់នៅក្នុងហាងតែមួយលើមូលដ្ឋានដែលមានការអនុញ្ញាតបន្ថែមពី ២,៥% ទៅ ១,៥% ។ ប្រាក់ចំណូលដែលបានកែតម្រូវប្រចាំឆ្នាំក្នុងមួយហ៊ុនត្រូវបានព្យាករណ៍ដោយ Macy នឹងធ្លាក់ចុះក្នុងចន្លោះពី ២,៤៥ ដុល្លារទៅ ២,៦៥ ដុល្លារ។


លោក Gennette បានប្រាប់វិនិយោគិនអំពីការហៅទូរស័ព្ទចូលសន្និសីទថា“ ការឆ្លងមេរោគវីរុសនេះដែលបានឆ្លងដល់មនុស្សជាង ៨០.២០០ នាក់និងបានសម្លាប់មនុស្សយ៉ាងហោចណាស់ ២.៧០៤ នាក់នៅក្នុងប្រទេសចិនអាចមានផលប៉ះពាល់តិចតួចលើការលក់នៅត្រីមាសទី ១” ការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុននៅហុងកុងបានបើកដំណើរការជាថ្មីហើយ។ លោកបានបន្ថែមថាហាងប្រហែល ៧០ ដែលមានអតិថិជនអាស៊ីធំបានឃើញការលក់ធ្លាក់ចុះ។

លោកបានបន្ថែមថា“ នៅពេលនេះយើងមិនបានបង្ហាញពីផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានណាមួយដែលអាចកើតមានពីមេរោគនេះទៅក្នុងការណែនាំឆ្នាំ ២០២០ របស់យើងទេ” ។


កាលពីដើមខែនេះលោក Macy's បានប្រកាសរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញដែលគ្រោងនឹងបិទហាងចំនួន ១២៥ ក្នុងរយៈពេល ៣ ឆ្នាំខាងមុខដោយកាត់បន្ថយកម្លាំងពលកម្មក្រុមហ៊ុន ៩ ភាគរយនិងបិទការិយាល័យមួយចំនួននៅ Cincinnati និង San Francisco ។ ក្រុមហ៊ុន Macy រំពឹងថាវិធានការនេះនឹងបង្កើតប្រាក់សន្សំប្រចាំឆ្នាំជិត ១,៥ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកដែលក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថានឹងសម្រេចបានយ៉ាងពេញលេញនៅចុងឆ្នាំសារពើពន្ធ ២០២២ ហើយត្រូវបានបង្កើតឡើងវិញជាផ្នែកមួយនៃគំនិតផ្តួចផ្តើមកំណើនរបស់ខ្លួន។

នៅពេលដែលវាបិទហាងទាំងនោះក្រុមហ៊ុនបានប្រាប់វិនិយោគិនកាលពីដើមខែនេះថាខ្លួនគ្រោងនឹងវិនិយោគប្រាក់សន្សំក្នុងការបើកទីតាំងតម្លៃទាបជាងមុនខណៈពេលដែលវាសាកល្បងហាងដែលមានទ្រង់ទ្រាយតូចជាងមុនហៅថាផ្សារដោយ Macy’s  ។ ក្តីសង្ឃឹមគឺធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវហាង Macy’s ដោយវិនិយោគលើហាងដែលមានប្រជាប្រិយនិងដកខ្លួនចេញពីទីតាំងខ្សោយសម្រាប់ជាប្រយោជន៍នៃការចំណាយខាងស្តាំនិងពង្រីកប្រាក់ចំណេញដុល។

លោកបាននិយាយកាលពីថ្ងៃអង្គារថា“ យើងបានបិទប្រហែល ៤០ ភាគរយនៃហាងសរុបរបស់យើងក្នុងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំកន្លងមក” លោកបានបន្ថែមថានៅពេលយើងទៅដល់ទីតាំងដែលនៅតែបើកចំហ“ យើងជឿជាក់ថាផ្សារទំនើបទាំងនេះនឹងក្លាយជាទិសដៅដ៏សំខាន់សម្រាប់មនុស្សជំនាន់ក្រោយ” ។

លោក Macy ក៏បានប្រាប់វិនិយោគិននៅថ្ងៃវិនិយោគិន ៥ កុម្ភៈរបស់ខ្លួនថាវាកំពុងស្ថិតនៅលើផ្លូវសម្រាប់ម៉ាកឯកជនរបស់ខ្លួនដើម្បីធ្វើឱ្យការលក់កើនឡើង ២៥ ភាគរយនៅឆ្នាំ ២០២៥ ។


លោក Gennette បាននិយាយថា "យើងមានទស្សនវិស័យច្បាស់អំពីកន្លែងដែលម៉ាកយីកនិងអ៊ិនធរណេតរបស់យើងគឺម៉ាក Bloomingdale’s និង Bluemercury  រចូលទៅក្នុងការលក់រាយរបស់អាមេរិកនៅថ្ងៃនេះ" យើងដឹងថាឆ្នាំ ២០២០ គឺជាឆ្នាំផ្លាស់ប្តូរមួយនៅពេលយើងធ្វើការផ្លាស់ប្តូររចនាសម្ព័ន្ធសំខាន់ៗចំពោះអាជីវកម្ម។

Macy’s  បានព្យាយាមយកអតិថិជនមកវិញព្រោះអ្នកដើរផ្សារទៅផ្សារទំនើបញឹកញាប់និងទិញទំនិញតាមអ៊ិនធរណេត។ ខ្សែសង្វាក់ហាងមានភាពស្រស់ស្រាយផ្នែកខាងក្នុងនិងផ្តោតលើការកែលម្អការចាត់ថ្នាក់ផលិតផលរបស់ខ្លួន។ វាក៏ត្រូវបានគេធ្វើពិសោធន៍ជាមួយទម្រង់ហាងថ្មីដូចជា Backstage ដែលមានគោលបំណងដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយអ្នកលក់រាយក្រៅតម្លៃដូចជា T.J. Maxx


កាលពីត្រីមាសមុន Macy's បានរាយការណ៍ថាការលក់ហាងដំបូងរបស់ខ្លួនធ្លាក់ចុះក្នុងរយៈពេល ២ ឆ្នាំដោយបន្ទោសទៅលើអាកាសធាតុក្តៅនិងចរាចរណ៍ខ្សោយនៅតាមផ្សារទំនើបមួយចំនួន។ លទ្ធផលទាំងនោះបាននាំឱ្យខ្សែសង្វាក់នេះកាត់បន្ថយទស្សនវិស័យពេញមួយឆ្នាំរបស់ខ្លួនហើយបានធ្វើឱ្យភាគហ៊ុនធ្លាក់ចុះប្រហែល ៣% ។

សូមអានសេចក្តីប្រកាសព័ត៌មានទាំងស្រុងនៅទីនេះ។